Korduma Kippuvad Küsimused

Mis saatmis võimalused on olemas?

* Kauba saabumisel Meloodiapoodi saadame Tellijale E-mailiga lõpperve ning seejärel saadame selle  transpordi/postiteenust pakkuva ettevõttega Tellijale.
* Kaubale ise järgi tulla soovinud kliendid saavad kaubad kätte meie kontorist – Valuoja 13A, Viljandi. Töötame E-R 10.00-17.00
* Üle 400.- eurose ostu puhul o­n Viljandi piires kauba kohale toomine tasuta (välja arvatud klaverid ja orelid).
* Üle 700.- eurose ostu puhul o­n transport üle Eesti tasuta (välja arvatud klaverid).
* Muudel juhtudel o­n kauba transport vastavalt K.Luht OÜ hinnakirjale.
* Kauba transpordikulu o­n lisatud tellimuse arvele.NB! Klaverite tellimisel (ka. orelite) võib transpordil Eestisse lisanduda lisatasu. Küsi kindla toote kohta täpsemalt!Kauba transpordikulu määratakse vastavalt paki kaalule ja saatmise asukohale. Transpordikulu o­n hinnavahemikus 3.00 kuni 25.00 EUR (0-100kg, raskema saadetise maksumus teavitatakse Tellijale personaalselt).
Kahjuks saab kaubale ise mitte järgi tulekust teavitada vaid ühe valikuga. Kui teate juba ette, et soovite kaupa saada SmartPostiga siis võib saaja andmetes kirjutada aadressi kohale kohe soovitud automaadi asukoha.

Kui kaua võtab aega kauba kätte saamine?

Kauba kätte saamine sõltub peamiselt kaubast endast ; suuremate ja raskemate kaupade kohale toimetamine toimub ainult kokkuleppel.

Kui kasutada meie postiteenuseid; nagu näiteks Smartpost, Omniva jne.
Siis saadame kauba välja 1-2 tööpäeva jooksul

Kas ma saan oma tellimust jälgida?

Jah.
Meie poes on olemas tellimuste jälgimis võimalus.
Vaata lähemalt :

Tellimuse jälgimine

Kuidas tellida?

täpsemalt:

Kuidas osta?

Kui mul tekib küsimus, siis kuidas Teiega ühendust võtta?

Meiega võite ühendust võtta:
1.)telefoni teel : +372 434 4169

2.) E-maili teel : info@meloodiapood.ee

3.) Kirjutada meile otse kodulehelt:

Kontakt

Kas ma pean ennast registreerima kasutajaks, et tellida kaupa?

Ei.

Te saate tellida kaupa ka “Külalisena”.

Kui ma soovin kauba tagastada?

TAGASTAMINE

E-poest ostu korral on Teil õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul. 14-päevane tähtaeg algab alates toote pakiautomaati või postkontorisse saabumise teate kättesaamisest, kulleri puhul alates paki kohalejõudmisest Teie aadressile.

Lepingust taganemiseks saatke lepingust taganemise avaldus elektronposti aadressile tagastus@meloodiapood.ee 

Ostetud tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.

Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.

Mõõdetud kaupa (nt kangad, paelad jm) ei saa tagastada, välja arvatud toodete puuduste korral.

Kauba tagastamisega seonduvad kulud tasub tellija.

Lugege tehingust taganemisest E-poe ostu-müügitingimustes peatükki taganemisõigus.

 

Vale või mittekvaliteetse toote tagastamine

Juhul, kui toode ei vasta tellitule või on defektne, teavitage meid sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul alates mittevastavusest või puudusest teada saamisest.

Selleks täitke toote tagastamise avaldus ja saatke see meie elektronposti aadressile tagastus@meloodiapood.ee

Müüja võib loobuda mittekvaliteetse toote tagastamise nõudest.

Lugege toote tagastamisest E-poe ostutingimustes peatükki lepingutingimustele mittevastavate toodete tagastamine.

Tagastus palume adresseerida:

OÜ K.Luht

Valuoja pst 13A, 71014, Viljandi , Eesti

 

Tellimusest taganemine enne tellimuse täitmist

Kui soovite tellimust tühistada pärast toodete eest tasumist, kuid enne kaupade kohaletoimetamist, siis teatage sellest viivitamatult elektronposti aadressile tellimus@meloodiapood.ee

E-kirja palume märkida tellimuse number ning lisada oma kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, telefoninumber, pangakonto nr).

 

Raha tagastamine

Lepingust taganemise korral tagastame Teile ostusumma koos kauba Teieni toimetamise tasuga hiljemalt 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise avalduse jõudmisest meile. Raha tagastame taganemise avalduses toodud arvelduskontole.

Müüjal on õigus tasutud summa tagastamisega viivitada seni, kuni olete toote tagastanud või olete esitanud tõendi toote tagasisaatmise kohta.

Ostukorv

close